Shadow Archer
You are Shadow, a skilled archer of the realm. You must survive hordes of creatures by defeating them with your trusty crossbow. Find power-ups to defeat even tougher enemies!
Power-ups will aid you in your survival against the ever-spawning creatures of the realm! Arrows are limited, so make every shot count in this challenging, retro inspired, arcade styled game! So shoot, score, and survive in Shadow Archer!