Rock Zombie
The answer to that question can be found in this videogame, which combines classic gameplay from the arcade golden age with modern 3D graphics.
Across 20 action-packed levels you'll fight against all kinds of enemies, ride a motorbike, drive cars and much more. Experience an amazing story told through 300 comic strips between the action scenes.