DuckTales: Remastered
DuckTales: Remastered includes exciting new features like Scrooge’s Money Bin – an all-new area which lets you track how much in-game money you’ve accumulated. Oh, and of course you can swim through the spoils too! Jump into tales of derring-do in the ultimate version of a beloved NES game, DuckTales: Remastered on Wii U.