140 is a challenging, minimalistic platformer with colourful abstract graphics. Rhythmic awareness is required to overcome obstacles controlled by an energetic, yet melancholic electronic soundtrack. Super tight puzzle design and a striking audiovisual presentation come together to form a challenging platforming experience!