TT Isle of Man - Ride on the Edge
For bikers, there are two types of speed races: the Isle of Man TT and the rest. No other race is as gruelling for the motorbikes and demanding for the riders. Take up the challenge of the Snaefell Mountain course: all 37.73 miles faithfully reproduced with the champions and their bikes. Memorise each section of the course, round each bend to perfection, keep your concentration throughout the 6 laps, get the best time and write your name alongside the greatest champions.