Supermarket Shriek
Join the unlikely duo of man and goat in this unique (shopping) kart racer, as they traverse precarious obstacles and complete deadly challenges inside a range of shops, boutiques and supermarkets. An outlandish solo adventure and a truly one-of-a-kind co-op experience!
A Kart Racer Like No Other - Propel our two heroes using their wild incomprehensible screams! Use the screams of both man and goat in perfect harmony to master the mad-cap physics and complete each stage!
A World of Insane Obstacles - Race around shops, boutiques and supermarkets - overcoming a relentless stream of obstacles along the way! From the mundane (tins of beans) to the absurd (fire pits, swinging axes, sumo wrestlers & more!).
Action-Packed Gameplay Modes - The 38 stages include outlandish Obstacle Courses, time-limited Collectathons and not forgetting the mode-where-you-knock-over-the-tins-of-beans.
Play Solo, with Goat (Friend) or with a herd! - Embark on this adventure solo or enlist the help of a friend for a co-op experience like no other! There are also 3 chaotic PvP party modes for between 2 and 4 players!
Dress to Impress - Customise the appearance of your characters with over 50 customisation options! Choose from a range of excellent shirt & tie combos, as well as some outlandish headgear!