Free online play update, out now!
Download the free update to enjoy Mario Party and Partner Party modes online, as well as dozens of your favourite minigames***.
Get ready for the ultimate board game party with friends from the Mushroom Kingdom!
Travel across the board with the roll of a dice, triggering special events, such as minigames, as you land on spaces!
Take part in dozens of minigames to gain coins, and spend them on items or Stars. The one with the most Stars at the end is declared the winner.
Choose from 20 playable characters from the world of Mario, each with their own unique Dice Block!