Spirit of the North
Spirit of the North is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland.
The story takes root from various pieces of Nordic folklore. The game is unique in that it purposefully has no dialog or narrative. Players must breathe in their surroundings to solve various puzzles and speculate the meaning of a lost ancient civilization.