UNLEASH YOUR INNER WARRIOR
Dash into a stylish and thrilling action-adventure platformer set in a mythological Persian world where the boundaries of time and space are yours to manipulate. Play as Sargon and evolve from sword-wielding prodigy to extraordinary legend as you master acrobatic combat and unlock new Time Powers and unique super abilities.
Use your Time Powers, combat, and platforming skills to perform deadly combos and defeat time-corrupted enemies and mythological creatures.
Discover a cursed Persian-inspired world filled with larger-than-life landmarks and explore a variety of highly detailed biomes, each with their own identity, wonder, and danger.
Immerse yourself in a Persian mythological fantasy through an intriguing and original story as you use your wits to solve puzzles, find hidden treasures, and complete quests to learn more about this corrupted place.
Get the most out of your adventure with the Deluxe Edition, which includes a digital adventure guide and in-game content such as the Prosperity Bird amulet and the Immortal outfit for Sargon.