Pocky & Rocky Reshrined
Pocky the shrine maiden and Rocky the raccoon are back together in the latest game in the long-running classic shooter series! As the evil Black Mantle attacks, Pocky and Rocky need to team up once again, this time with some new friends to take on the upcoming challenges! With 8 stages of high-paced shooting action, you'll have your hands full with creepy enemies, big bosses, and lots of twists and turns!
Pocky & Rocky Reshrined is a multi-directional scrolling shooter in the classic 16-bit style with improved graphics, sound, and fun! Gameplay takes place from a top-down perspective and features both single-player and cooperative modes. The adventures of Pocky and Rocky begin again!