Take on the role of the martial arts master Hiro, Meilin, or Shin as they face off in a desperate fight for their lives against the Black Mantis clan. DOUBLE THE MAYHEM: Bring a friend and battle against ninjas, demons, and more in the 2-player local co-op mode of this action-adventure platformer set in a mystical, fantasy version of Okinawa.
The fast, fluid combat system brings with it many moves, combos, juggles, and an intuitive parrying system.