Moto Racer 4 is a racing game you can play on asphalt or dirt.
In a world where freestyle and risk-taking dominate, impose your riding style all around the world. Impress your opponents and win races with class!
Customize and upgrade your bike! Progress through Moto Racer 4 and take in the stunning environments.
From the United States to the Himalayas by way of the desert, Moto Racer 4 takes you through perilous, breathtaking courses at 100 miles an hour.