Kids Vs Parents
Kids Vs Parents is a family game with a cartoon design that will spice up your daily life at home! The dishes to do, the dog to walk, the rooms to tidy up... Always chores, but no one to do them... Kids VS Parents is THE game that will decide for you who will do them! Compete as a family: Parents against children and may the best one win! You win? You choose!
"Family" Challenge: No laughing matter as the winning team will be rewarded or the loser will receive a token! Several options are available to give your ideas for both funny and annoying challenges, but it's up to you to create the one that best suits your family!
Beware, the house of dreams is sometimes mischievous! Malus and bonuses can be applied to the teams for no reason at all: choosing the next mini game, playing the next round on one leg... Anything can happen!
Practice: Practice all the Kids Vs Parents mini games in this mode to tip the scales in your favor and ensure victory. There's no risk of you getting stuck doing the household chores that will be on the line!