Expeditions: A MudRunner Game
Embark on ever-rewarding scientific expeditions as you adapt to nature's challenges and unravel the mysteries of uncharted lands. Venture into the vast wilderness of arid deserts and rugged forests to the steepest mountains, brimming with hidden treasures and forgotten ruins.
● Experience a new take on the most advanced physics-based, off-road adventure from the creators of MudRunner and SnowRunner.
● Plan your itinerary wisely by flying over the landscapes with your reconnaissance drone, use your metal detector and camera drone to locate caches of valuable equipment.