origamihero games 2D Platformer Collection
Save the citizens of Kitty Town Kicas in Smash Star, rise to the top of the world of science after hitting rock bottom in Unstrong: Legacy, and find treasures and lost teenage sons in Treasure Hunter Man 2!
Deep below the world, in a place called Darkside, the Black Flame awaits. Enlist the help of your star friend and smash your way through this retro 2d pixel platformer!
Dorothy intends to save her teenage skeleton son and undo a terrible curse. All it takes is finding the treasures hidden on this mysterious island! Castles in the sky and lost underwater cities await, but nothing is ever as easy as it seems at first.