Zumaji Delux
Your mission is to unravel the secrets hidden within these temples, utilizing your skills to navigate treacherous challenges. Employ your mystical turtle idol to launch magical balls, forming matches of three or more to obliterate the perilous chain before it reaches the coveted golden temple.
Traverse through a multitude of temples, strategically creating massive combos and unlocking special bonuses to aid your progress. Quick thinking and precise aiming are essential in this dynamic puzzle adventure, where hesitation could spell your demise.
In Zumaji, the objective is clear: eliminate all the balls rolling along a designated path, their impending arrival indicated by varying degrees of openness. Juggle two balls at a time, seamlessly switching between them with a touch on the turtle shell. The stakes are high; once a ball reaches the golden temple, others swiftly follow, costing you a life.
Prevent the impending threat by launching colored balls from the turtle's mouth, colliding with the advancing chain. Witness explosions as three or more balls of the same color meet, potentially triggering a chain reaction. Successfully eliminate all the balls on the screen to complete the level.
Zumaji Deluxe! is a captivating arcade game that promises endless hours of entertainment. With 300 levels to conquer, weekly rewards to claim, and captivating sounds and tunes, immerse yourself in this amusing adventure that will keep you glued to the screen.