Infection with a deadly virus has turned the world into a dead zone and now you have to go on an adventure, survive at all costs and find a way to stop the zombie apocalypse. Try not to die, survival is above all! Otherwise humanity will be doomed. The plague must be stopped! Every zombie must be destroyed!