Zombie Raft
Travel across different lands cutting your way through the hordes of zombies. Find people who survived and decide whether to accept them into your group. Assign duties to your members and use your baseball bat to protect them from hungry zombies jumping on the raft!
If you don't want to go on adventures alone, you can always invite your friend to play in multiplayer mode for two players! Protect each other and build the largest raft moving among the zombies!