Wurroom
Wurroom is an interactive art experience born in the minds of two holographic entities: Michael Rfdshir and Serge Bulat. It is designed to reveal things about ourselves and measure our imagination.
You are just a Hand, lost in the undefined hyper wonderland, where visions, thoughts, and ideas from your subconscious, intermix with the fragments of "other", inexperienced worlds.
But beware of the truth... you don't play the game. The game plays you to learn about its very existence.