Worldless
Worldless is set at a time where the rules of existence remain undefined. Players will explore a shapeless world of two realms, one filled with entities forming their growth and understanding, the other is the place they aspire to. This inevitably thrusts them into a war against polarities in a battle for transcendence.
In this 2D Action Adventure Platformer, players will jump, glide and dash through an indeterminate setting, uncovering its secrets and finding their place within a mind-bending reality.