WordHerd
Take a break with Mia and zone out of the daily grind with chilled gameplay and absorbing wordplay.
Help Mia call the lost animals home before nightfall. Learn some modern, obscure and comic meanings as you try to beat your longest, rarest and highest scoring words through the ninety levels of word detective animal rescue.
Use the controller or touch screen to highlight words you find, new letters fall from the sky to make ever more interesting combinations.
Knock letters out by tapping or attempting to use them three times in a row, but be careful, Mia will only let you do that three times on each level!