Witchtastic
Witchtastic is a challenging 2-4 player coop game about brewing and delivering magic potions as fast as possible - play on the same couch or over the internet. Take on the role of aspiring witches and experience charming adventures. Need a break from all the yelling of your friends? You can train in a single player campaign as well! Gather ingredients such as deadly nightshade, garlic or mushrooms and throw them into the boiling cauldron. Quick and accurate communication is the key to success. Master dozens of recipes and embark on a magical journey. If you are ever in need of assistance, your trusted companion Owly is always eager to give you and your mates useful advice. But be wary of the dangers on your journey: Haunted forests, hungry wolves, deadly swamps and many more are waiting for you.
Brewing magical potions all alone can be difficult. Team up with your friends and work as a duo, trio or squad of swift witches. Witchtastic supports couch coop and true online multiplayer! Need a break from all the yelling of your friends? You can practice in a single player campaign as well!