Wildfire
Use your elemental powers to start fires, freeze water, and move earth as you outsmart superstitious enemies in this mischievous 2D stealth game. Take back your home and rescue captive villagers along the way; manipulating the environment to help you and harm your foes.
In a world where magic has all but died out, you’ve been branded a witch by villainous forces who fear your elemental power. Outsmart the superstitious armies of the Arch Duchess as they hunt you through lush forests, deep caverns, and over frozen mountaintops. Find and free your fellow villagers from captivity, then lead them to safety to reclaim your home.