Whack first! - Fight the moles
Save the farm from the mole invasion! In Whack First! - Fight the moles your goal will be to eliminate as many as possible of those moles that are trying to wipe out your crop, but you will have to be careful, because if you fall into their trap you will hit the robotic moles and your score will go down.