Warshmallows
Welcome to the world of marshmallows who are fighting over golden donuts! Blast, slap and bubble up your opponents, hop, dash and fly away to safety, and take the championship in this fast-paced battle of Warshmallows!
Play Warshmallows online, local, FFA, 2v2, 1v1, custom lobby, with friends, against bots, or versus players from all around the world to show them who's the boss.
Any player, at any age, can start and enjoy playing, but to master Warshmallows… you’ve gotta put in some serious hours!
Win five sets and you win a match. One set is up to 30 seconds, or until only one is left standing! Snappy Warshmallows make the arena a busy one.
Gain XP in online matches and level up in the global leaderboard. Complete missions to unlock new gear and maps.
The absolutely wonderful ’80s-’90s themed special soundtrack will make your head bop in a heartbeat.