WORLD END ECONOMiCA ~complete~
In the far future on the moon, humans have begun to colonize it. A young boy named Haru has been chasing his wildest dream. His dream is to stand where no man has stood before, and in order to do so he needs capital, a ludicrous amount of capital. What better place to get that amount of capital by using the stock market? There are two key rules that govern the stock market.