Virtual Families 3: Our Country Home
Virtual Families 3: Our Country Home is a new way to play! Now a premium experience with no micro transactions to buy!
Adopt a little person from the thousands living inside your device! In this life simulation game, help them choose a husband or wife and start their virtual family! Make babies and pass the house on to the kids! Help nurture and guide generations, managing your own beautiful family story.
Expand and renovate your virtual house. Your adoptee’s new home has a lot of potential, but they need your help to fix it up! Imagine your dream home and make it a reality. Add bedrooms, a garden, a home theater, or even a game room! Collect decorations to customize and design each room.