Viki Spotter: Space Mission
In "Viki Spotter Space Mission", this little girl will go on a space trip and see a lot of new and interesting things. However, there are a lot of inconsistencies in the images received by her and it is up to you to find them. The gameplay consists of constant comparison of different images and search for different parts.
If you've always dreamed of going into outer space and find what's out there, here's your chance. You can't afford missing it! Viki Spotter is trying to understand what is wrong in all the pictures that she received, but she can not do it herself. Help her, show all your care and resourcefulness! The game will help you to give a better understanding of the structure of the universe and expand your views on everything that surrounds you. It is perfect for both adults and children and will allow you to enjoy your time not only with pleasure but also with benefit.