Vampire Survivors
Vampire Survivors is a gothic horror casual game with rogue-lite elements, where your choices can allow you to quickly snowball against the hundreds of monsters that get thrown at you.
Hell is empty, the devils are here, and there's no place to run or hide. All you can do is survive as long as you can until death inevitably puts an end to your struggles. Gather gold in each run to buy upgrades and help the next survivor.