SWAP BALLS FOR BANANAS, TEE OFF AND LET THE CRAZINESS BEGIN!
Meet your new golf buddies, grab a club, and embark on a hilariously absurd golfing journey through the most ridiculous places.
In Uzzuzzu’s universe, everything can be a golf ball. Sausage, egg, tuna – everything you can think of… Check with Boo what other surprises are waiting for you, and be aware of the item shape, because every “golf ball” bounces differently.
After you complete a certain amount of levels, you will earn a badge. It allows you to track your progress, and make a step forward into collecting all the trophies! Kung will be proud if you can make your collection extra shiny.