Urban Cards
Urban Cards is a new fresh take on the deck-building genre, where your goal is to make money faster than your opponent while keeping an eye on your debt and your enemies in check.
Oper: The realm of the millionaire CEO, the workaholic suit, and the dangerous smile of a lending shark. Bedazzled by generous bonuses, but be careful of its ferocious appetite for debt.
Akibara: The technology valley controlled by gamers, hackers, and neon lights. This is where bitcoin fortunes are made with other people's data, this is where big brother comes to watch.
Gastown: The poor and forgotten inhabitants are adept at sabotaging their opponent, stealing from their business while ruling the streets. This do-or-die faction doesn’t shy away from a healthy dose of physical violence to achieve its aims.