Under: Depths of Fear
Immerse yourself in the mind of Alexander Dockter, a traumatized WWI veteran as he struggles to survive aboard an eerie turn-of-the-century-era ocean liner as it fills with water. What's worse than going UNDER? Try escaping a sinking ship in the middle of the night while you are stalked and sabotaged by vengeful entities that you just can’t seem to shake. What do they want from you? Test how deep your fears run and discover whether or not you can overcome the elements and the entities barring your escape in this haunting horror experience.