UNPOGABLE
You'll not only use one pogo stick to navigate through each level, but two! It's not as easy as it sounds. Unpogable will challenge all your platforming and pogo skills.
Once you're ready, you can try completing the daily challenge levels! It's a new level every day, randomly generated and the same for every player! Or, use your own seeds to generate levels. The perfect feature to challenge your friends to a race!
You can see your stats at the end of each level. Copy your stats with the press of a button and share them on Social Media platforms to flex with your super awesome Unpogable skills.
Want to customize the look of your game? You can customize the color of every single object. Player, environment, one-way-platforms, slippery platforms, almost everything. You'll unlock new colors by collecting Qubs in the daily challenge levels.
You play as a "Pog". The Pogs are caught in an endless cycle of climbing to reach the Star to ascend to Elysium. Not many Pogs can make it to Elysium. But maybe you can?