True Virus
In True Virus, you play the role of a mental hospital patient who has awoken in a world devastated by a deadly pandemic. Your job is to explore the psychiatric hospital and its surroundings in search of clues to find out what really happened.
Featuring stylized graphics, "True Virus" creates a visually striking and atmospheric environment that enhances the sense of anxiety and trepidation.