Truck Simulator 2
Enter the warehouse area and complete multiple missions in the second installment of the Truck Simulator series! Being quick with your deliveries is not the most important thing here – though of course you are operating on a time limit.
Choose one of 17 different vehicles, suited for particular tasks. Drive an assortment of various trucks, forklifts, a small buggy and many more. Each vehicle poises a different set of challenges!