Enter a World War 1 first-person horror survival game where you have to survive and escape the harsh war-torn environment of the year 1917. Experience the war from the eyes of a soldier caught behind enemy lines.
The game relies on sounds and hearings, as you are equipped with a 'Trench Whistle' which you can use. When it's used, it will play a sound and you need to follow the sound, however - you have to be careful as the enemy can hear the whistle too and it can give out your position easily. Enemies will also be able to hear if you run, if you break anything, or even if you walk on wood as it will make a creaking noise.