Transcripted
Transcripted is a mixture of two incredibly addictive and vastly popular casual gaming styles: the dual-stick shooter and the match-three puzzle game.
In Transcripted, players take control of the Nano Probe, a microscopic apparatus used to combat disease. Many weapon and ship upgrades allow players almost limitless customisation options for their Nano Probe.