Top Run
Play as Kevin and his dog Buddy and make your way through the neon city full of dangerous enemies.
It has everything we love: neon, pixel art, a bit of outrun, tiny piece of synthwave, scanlines, VHS effects. What else anyone would want in a retro arcade game?
If you love 1980s then you definitely love good music. We’ve got professional soundtrack for you from a great synthwave artist - Beckett. That’s why we recommend you play with headphones to have a fully immersive experience.
Friends: save your friends Joy, Darryl and Ben and they will help you on your dangerous journey.
Hardcore mode: run, survive, test your reflexes (the way arcade is supposed to be played).
Top Run was developed by a family of two people who adores 80s and wanted to create a fun game for adults who are nostalgic about 1980s and a game for kids who love addictive and challenging action.