The Rumble Fish +
The Rumble Fish, a game developed in 2004 by DIMPS, renown for its smooth animation and deep game mechanics, has returned as The Rumble Fish +, packed with new features.
From online PvP with rollback netcode to a training mode with features such as CPU recording and playback, everything you need as a fighting game lover is here!
RIGHT x2 with your cursor on Zen
It is the end of the 20th century... A large-scale natural disaster struck the eastern area of a nation. It wiped out the financial sector and resulted in a staggering loss of life.
At the dawn of the 21st century, the conglomerate PROBE-NEXUS, commonly known as Probe, began reconstruction efforts in that eastern area. Colossal capital and cutting-edge technology was poured into rebuilding it. Skyscrapers that put the old high-rises to shame along with the world's biggest shopping mall and recreational facilities. This was the dazzling birth of a symbol for the new century. It was christened Zone Prime.