The Jackbox Party Trilogy 3.0
The Jackbox Party Trilogy 3.0 is a collection of the 15 hit games from The Jackbox Party Packs 7, 8 and 9. Draw your heart out with Drawful Animate, crack your friends up with a game of Quiplash 3, or bluff your way to victory with Fibbage 4. No matter which game you choose, family-friendly options and audience play-along for up to 10,000 people guarantee that just about anyone can play along.
It’s easy to play Jackbox games: your phone is your controller, so all you have to do is fire up a game and go! The Jackbox Party Trilogy 3.0 also boasts new moderation tools and audience play-along for up to 10,000 people, which means that you can enjoy safe, secure play with as many friends or family as you want. Games in The Jackbox Party Pack 9 are even localized in French, Italian, German, Castilian Spanish, and Latin American Spanish, which means that everyone can join the party - not just English speakers.
“It doesn’t matter if you’ve never played the games before or if your artistic ability is basically zero, Jackbox Party Pack 7 is sure to bring a lot of joy into your home.”
“[The Jackbox Party Pack 8] is a solid entry in the Jackbox series, with multiple games that can keep everyone entertained for several hours, no matter their gaming preferences.”