The sequel to the party game phenomenon The Jackbox Party Pack, featuring five fresh, rib-tickling party games!
Players play using their phones, tablets, or even computers as controllers – making it the perfect easy-to-join party starter. No extra controllers needed! Spectators can join and affect some games by playing as Audience members!
This game is local play only. It’s a game-night riot in a box...without the box!
Please note: while a Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controller is necessary to navigate the in-game menus, it is not possible to play through any of the games in the Jackbox Party Pack using such controllers. In order to play, users are required to connect additional devices (such as smart phones, tablets, computers, etc.) as controllers via a website called Jackbox.tv. Any device that has a web browser supporting websockets and HTML 5 may work as a controller for the game. Internet connection required during play.