The Crackpet Show
Are you ready to get famous? If so, grab your gun and join the most violent TV show in the history of violent TV shows! Participants will have to shoot, smash and rip through hundreds of enemies on their way to victory!
Don’t be discouraged by THE GIANT BOSSES that are more than capable of turning your innards outwards – just grab the best perks and weapons along the way. Make your gun spew molten lava all over the floor, turn yourself into a berserker, and let your bullets bounce between enemies! All these things stack, so you have every opportunity to turn your furry warrior into a raging death machine.
Use your new-found fame to help upgrade every item and every perk to deal even more damage when you head out again. Oh, don’t worry about getting bored: every episode of the show is randomized so you’ll never have the same run twice in-a-row.
It’s cute. It’s colorful. It’s everything you love about old-school gore cartoons. This is your only opportunity to make a pink rabbit into a harbinger of death. Do not miss it!