The Case of the Golden Idol
Discover clues surrounding 12 strange and gruesome deaths and build your own theory. Pick your suspect, deduce the motive, unmask the awful truth.
Step into the shoes of an 18th century detective and uncover the mystery behind twelve strange deaths spanning 40 years, all somehow connected. Unmask the true killers in this sprawling narrative and discover their devious motives.
Observe closely and reconstruct each scene of death. Your skills of deduction can identify each suspect, motive and murder weapon.