Tenderfoot Tactics
A novel, deterministic combat system, with easy to grasp rules and astonishing depth. No random miss chances. No damage ranges.
Manipulate the elements to turn the battlefield to your advantage, but beware the consequences, as nature is complex and fickle. Open chasms, raise mountains, boil lakes, drain rivers. Start fires you later regret.