Swing Saga
Swing Saga is an endless casual game with a unique art style and a bunch of cute characters to collect. Tap and swing from one to another platform to score. Find a unique satisfaction when landing on a perfect spot. Easy and fun to play with your friends and family. Get the highest score and be the best. Want more challenges? Try the Extreme Mode and push yourself to the limit!