Swing By
Start your space expedition with Swing by - a game that will test your skills and reflexes! Become a master of spaceship control as you race through endless space. Your task is simple but challenging: collect valuable gems and win prizes while skillfully maneuvering through space.
Multiplayer is supported, only in local split screen mode up to 4 players can play together.
Collect gems to unlock new levels and spaceships. Each level brings new challenges and exciting rewards for you to discover.