Sushi Battle Rambunctiously
'Sushi Battle: Rambunctiously' is a physics-based, four-player comic party game in which the winner must outmatch the other players.
Grab & throw the items around you and use the unique gimmicks in each stage to knock out the rival Shirimon and claim victory!
Make your own cute Shirimon with a combination of different shari(rice) and tane(toppings).
If you're pushed out or eaten by a Zombie Shirimon, you'll be revived as a Zombie Shirimon.