Super Punch
Super Punch is a cool fighting game with a beautiful retro theme and an exciting gameplay. You will need to choose one out of the 6 available fighters and eliminate the competitor. There are 9 scenes included, and you need to do everything you can in order to come on top during every fight.
If you love arcade, action-packed fighting games, give Super Punch a shot and immerse yourself into one of the coolest isometric boxing games available. Test your skills and become the ultimate fighter today, all while enhancing your reaction time. Are you ready to become the ultimate boxer? Try out Super Punch now!