Classic race against up to 7 other drivers
From desert dunes to the city streets. A host of unique pixel environments set the stage for some truly super pixel racing.
The more you drift, the quicker your nitro gauge fills up. Use it for an instant hit of speed; equally useful for dodging obstacles or slamming into opponents.
In-race collisions result in visible damage to your pixel racer. Once a car takes too many hits, it goes up in flames!