Super Ninja Miner
Ninjas are not well known for mining! But now it's time to use those famed ninja skills for collecting precious gems! There are 60 challenging levels for you to solve and defeat all the bosses guarding the treasures.
Ninja Miner already has over 50,000,000 plays on the web! So it's time for Super Ninja Miner!
Super Ninja Miner includes all the best content from the original game, plus brand new features and levels, boss fights, redrawn handmade graphics, and a remastered soundtrack.